Anmeld Maskinfejl

Oplever du at én af maskinerne på vaskeriet, som fx at den stopper midt i et program, eller melder fejl på displayet, så skal du udfylde en skadesanmeldese via formularen på denne side, og derefter vil ejendomskontoret bestille service til maskinen, og tage dem ud af drift, mens den er under service. 

Vurderer ejendomskontoret at maskinen er ude af service i længere tid (over en dag), vil de kontakte AirWallet med henblik på at få sat maskinen under service i appen, så den ikke kan bruges. Det vil fremgå i appen, hvis en maskine er under service. 

I kollegiets facebook gruppe kan du eventuelt gøre andre beboere opmærksom på, hvilken maskine (angiv maskinenummer), du har oplevet fejl på, og derved undgår andre beboere samme fejl, indtil maskinen er at under service i appen, eller at fejlen er rettet.

BEMÆRK! Der må kun vælges en maskine pr. anmeldelse. Hvis du oplever fejl på flere maskiner samtidigt, skal du lave udfylde og indsende en ny skadesanmeldelse med formularen herunder.

Translate »

KAGSÅ KOLLEGIET

ET KOLLEGIE I GRØNNE OMGIVELSER